Cristiano Ronaldo passt de bal met zijn rug

Cristiano Ronaldo is een grote voetballer die in elke wedstrijd maar al te graag wil laten zien wat hij kan. In de wedstrijd tegen stadgenoot Atletico Madrid passt hij de bal bewust met zijn rug!

One Response to Cristiano Ronaldo passt de bal met zijn rug

  1. ouchen zegt:

    Hello I am fan for Cristiano ronaldo because his good footballer,Iam from holland –I neeed 1 miljoen euro :Hollands: hoi hoi ik ben soufian en kom uit Utrecht kom uit een armzallige straten ,ik hoop dat ronaldo wat doeko voor me kan sturen kan het wel gebruike voor me toekomst,en bedank hem dan zeeer groetjessss ik heb nog een hele grote foto in me kamer van cristiano dit is me rekeningnr:570504651 Abnamro

Geef een reactie

