Arjen Robben geeft schoen de schuld bij wissel

Arjen Robben heeft dinsdag in de oefenwedstrijd van Bayern München tegen AC Milan een klein scheurtje in het enkelgewricht van zijn rechtervoet opgelopen. Dat bleek woensdag uit een MRI-scan. Het is volgens clubarts Hans-Wilhelm Müller-Wohlfahrt nog niet te zeggen hoe lang Robben precies rust moet houden. De aanvaller wordt de komende dagen behandeld. Voordat Robben naar de kant gaat is het duidelijk dat zij zijn schoen de schuld geeft van het voorval.

One Response to Arjen Robben geeft schoen de schuld bij wissel

  1. Anoniem zegt:

    Heeej im doe een project wat ik later wil worden en u bent mijn fafo. voetbalspeler en ik woe een paar vragen stellen en dan kun je het antwoorden stuuren naar mijn e-mial en die schrijf ik als laats:D vraagen
    -Moet u een opleiding doen voor voetbal?
    -Hoe wordt u gescout?
    -Kan je ook met asma of andere ziektes voetballen?
    -Is het een van de ruigste sport?
    -Welke taal praten jullie want zommige komen uit den andere land.
    -Kun je kiezen naar welkeke club je wilt ?
    jetlir_shalakuu@live.nl
    stuur pliezz de antwoorde

Geef een reactie

